Slideسیاسی

خیزهای انتخاباتی کاندیدای احتمالی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد

خیزهای انتخاباتی کاندیدای احتمالی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد

کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم اگر در مناصب دولتی باشند باید تا روز ۲۵ خردادماه از جایگاه و مسولیت استعفا دهند که طبق قانون نه ماه قبل از انتخابات است .

به گزارش پایگاه خبری جنوب زیبا (نشریه خرما) ، جیرفت و عنبرآباد فضای انتخاباتی اش با دیگر مناطق کشور فرق می‌کند و فضای انتخاباتی مجلس در این مناطق همیشه حاکم هست.

حال طبق این قانون کسانی که باید از مناصب دولتی استعفا دهند تا وضعیتشان برای حضور مشخص شود در این حوزه انتخابیه فقط بهنام سعیدی هست .

بهنام سعیدی که معاون بین الملل هلال احمر جمهوری اسلامی است و جایگاه ایشان ملی است و حتما باید تا قبل از ۲۵ خرداد وضعیت حضور خود را با استعفا مشخص نماید.

دیگر رقبایی که مطرح هستند؛ یحیی کمالی پور نماینده دوره دهم مجلس از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد هست ، که جایگاه و منصب دولتی ندارد .

فرج الله عارفی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد جز کاندیدای مجلس دوازدهم هست که صاحب منصب دولتی نیست.

محمدعلی بهروز که جز کاندیدای مجلس هست صاحب منصب دولتی نیست و فعالیت های خود را تقریبا آغاز کرده است.

محمود دولت کردستانی دیگر کاندیدای این حوزه است که مدیرکل سابق صدا و سیما در استان‌های سیستان و بلوچستان و یزد بوده که در حال حاضر مسولیت دولتی ندارد .

روح الله میرکهنوج کاندیدای دوره دهم مجلس هست که منصب دولتی ندارد و بعنوان دندانپزشک مشغول به فعالیت است.

سید محمود حسینی زاده که دوره دهم کاندیدا بود و به نفع کاندیدای متحد جریان اصولگرا کنار رفت و زمزمه هایی مبنی بر اعلام حضور ایشان دریافت نشده است.

سیدجمال الدین حسینی که در انتخابات دوره دهم مجلس بخاطر وحدت جریان اصولگرایی از صحنه کنار رفت و اگر دوباره خواستار حضور باشد چون در مرکز قم بعنوان شهردار منطقه جمکران مشغول به خدمت بوده است و در حوزه انتخابیه نیست منافاتی برای حضور ایشان این مسولیت ندارد .

از جریان اصلاح طلبان ذبیح الله اعظمی نماینده فعلی مجلس ، احمد اسکندری مدیرکل سابق آموزش و پرورش ، محمد حجتی پور ، اوحد موحد و احمد امینی روش چهره‌هایی هستند که فعلا نامشان مطرح است.

و چهرهای دیگری که مطرح هستند چون جلیل پهلوان نژاد ، مجتبی محسنی و بهروز پناهنده که صاحب مناصب دولتی نیستند.

اما انتخابات مجلس دوازدهم در جیرفت و عنبرآباد با حساسیت های خاصی برگزار می‌شود که عوامل اجرایی و فرمانداران جیرفت و عنبرآباد باید بعنوان نمایندگان دولت فقط بفکر برگزاری انتخاباتی سالم باشند و هیچ شائبه ای دیگر مطرح نباشد که به نفع نیست .

در روزهای آینده به این مساله بیشتر خواهیم پرداخت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا