Slideاقتصادی

معاون استاندار کرمان:  چرخ‌های صنعتی، اقتصادی و توسعه‌ای کشور به دست کارگران است

معاون استاندار کرمان:

چرخ‌های صنعتی، اقتصادی و توسعه‌ای کشور به دست کارگران است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: چرخ‌های صنعتی، اقتصادی و توسعه‌ای کشور به دست توانای کارگران به حرکت درآمده است.

به گزارش پایگاه خبری جنوب زیبا ، علی بیگ‌زاده ظهر پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه، مدرسین صنعت ریلی و فعالان ایمنی راه‌آهن منطقه کرمان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته ایمنی گفت: بالاترین و باارزش‌ترین کار خدمت بی‌منت به بندگان خداست که توسط کارگران  صورت می‌گیرد و به دست توانای آنها چرخ‌های صنعتی، اقتصادی و توسعه‌ای کشور به حرکت درآمده و این زحمات نادیده نخواهد ماند.

وی بیان کرد: رعایت اصول ایمنی، خروجی مناسبی از کار را هم برای سیستم در پی خواهد داشت و نیاز است در حوزه زیرساختی راه‌آهن و هوانوردی براساس استانداردهای بین‌المللی و داخلی کشور ایمنی لازم را ایجاد کنیم تا بتوانیم حافظ جان و سلامت مردم باشیم.

بیگ‌زاده با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم به عنوان مهمترین عامل شکل دهنده نظام تعلیم و تربیت بوده که نه تنها تجربیات علمی خود را منتقل می‌کند، بلکه رفتار و کردار او، تاثیر‌گذار و شکل دهنده شخصیت جامعه و جهت دهنده و آگاهی‌بخش  است.

وی، آموزش و پرورش را کلید فتح آینده و معلمان را  فاتحان عرصه علم و تمدن دانست و افزود: در عصر پرشتاب تاریخ، آموزش باید با نیاز جامعه و تکنولوژی پیش رود تا شاهد پیشرفت و توسعه‌ای باشیم، بخصوص در مجموعه راه‌آهن که آموزش و پژوهش  باید با نیاز روز پیش رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا